Trei concerte, trei orase, trei nopti! Vibreaza in ritmuri britanice!

Trei concerte, trei orase, trei nopti! Vibreaza in ritmuri britanice!

concerte

Trei concerte, trei orase, trei nopti! Vibreaza in ritmuri britanice!

            Casa de moda britanica Burberry a fost gazda unui “live gig” al celebrei  trupe britanice “White Lies” care a avut loc in Shoreditch. Concertul a dat startul unei serii de trei evenimente care s-au desfasurat in trei nopti consecutive, in trei mari orase din lume: Londra, New York si Singapore.   Acestea au reprezentat apogeul campaniei digitale, construite in jurul noului parfum masculin Brit Rhythm, lansat in luna septembrie.

            La evenimentele care au avut loc in cele trei orase au participat peste 500 de invitati, printre care s-au aflat George Barnett, liderul formatiei britanice “These New  Puritans” si actrita Suki Waterhouse (iubita lui Bradley Cooper), alesi de casa de moda Burberry ca imagine a parfumului Brit Rhythm.

            Campania digitala Brit Rhythm pune accent pe energia si adrenalina muzicii live si inspira la nivel global consumatorii de moda sa-si impartaseasca propriile experiente, traite in timpul concertelor. Aceasta initiativa continua viziunea Burberry de a “insufleti” tehnologia prin emotii si trairi. Astfel, fotografi atent selectati de Christopher Bailey, Chief Creative Officer Burberry au colaborat cu casa de moda britanica pentru a surprinde pe Instagram imaginea #ThisisBrit, atat de la concretele din intreaga lume, cat si din timpul seriei de evenimente care au avut loc la Londra, N.Y. si Singapore. Aceste fotografii vor fi gazduite de peste 300 de site-uri din lume, continuand astfel seria experientelor pe care Burberry le dezvolta in spatiul digital.

            Burberry a lansat noul parfum pentru barbati Brit Rhythm, in luna septembrie a acestui an, parfumul fiind inspirat din andrenalina si energia, pe care muzica live o transmite publicului.  Muzica se afla in centrul preocuparilor casei de moda britanice, fiind prezenta atat in show-urile de moda, evenimente, sound-track-uri, cat si prin platforma Burberry Acoustic, adresata tinerelor talente.  In plus, Burberry a adus muzica in viata fanilor adevarati, oferindu-le acestora posibilitatea de a castiga “free pass-uri”, la unul dintre cele trei evenimente muzicale care au avut avea loc in Londra, New York si Singapore, precum si prin tatuaje temporare parfumate, in forma sticlei Brit Rhythm.

           Sexy si provocator, cu note de varf de busuioc, verbina, cardamom si boabe de ienupar; piele, patchouli si styrax (note de mijloc); cedru, tamaie si boabe de tonka (note de baza) parfumul Brit Rhythm va fi disponibil si in Romania, in magazinul din strada Luterana, nr 4.   (Foto: Burberry)

blogger, consilier în Fundația Rafael și Social Media Strategist în Plantăm fapte bune în România, alerg împotriva cancerului pe 36fit.com!