Să dăm o șansă serviciilor oferite de RATBV

Să dăm o șansă serviciilor oferite de RATBV

Chiar nu îmi amintesc de când nu am scris ultima dată despre RATBV, probabil înainte de a sosi Uber la Brașov, pentru că de atunci am împărțit transportul meu prin oraș între Uber și autobuzele RATBv, asta în funcție de grabă. Dacă a trecut ceva timp de când cei de la RATBv au hotărât să își închidă pagina de facebook, pentru că comunicarea cu cei care foloseau serviciile lor nu era deloc productivă, între timp au creat altă pagină de facebook și compania de trasport în comun este deschisă la comunicare.

Românul e prieten cu facebook și nu contează cum critică, dacă poate să arunce și el cu ceva noroi acolo e ok, de ce nu facem și noi o critică constructivă, adică îți spui problema dar poți să lași și o idee personală despre cum ai îmbunătăți sau schimba ceva, ajută mai mult decât să arunci cu noroi și pa.

Deci nu mai merg așa des dar totuși am putut să observ ca lucrurile merg spre mai bine, conducerea s-a schimbat, sunt deschiși spre comunicare mai mult decât erau înainte, pentru că și în trecut au fost, de exemplu pe scurt cineva apropiat a fost pot să spun aproape hărțuit de 2 controlori, m-a sunat de la secția de poliție de la capătul de linie, cei doi au avut tupeul să ceară ajutorul celor de acolo, care nu au lăsat persoana în cauză să vorbească (asta mi s-a părut aiurea), am discutat imediat cu purtătorul de cuvânt de la RATBv și ne-a chemat la o discuție mai ales că cei doi controlori au refuzat să se prezinte, dar aveam poza lor.

Lucrurile s-au lămurit rapid și am găsit întelegere din partea celor de la RATBv care doreau chiar să le dea 10% penalizare celor doi, m-am gândit mai degrabă la o mustrare, adică suntem oameni și poate învățăm din greșeli, însă purtătorul de cuvănt de la RATBv este un om cu multă răbdare la ce prostioare fac angajații, este un erou din punctul meu de vedere!

Zilele trecute pățiși una și eu, am dat să încarc cartela cu 16 lei, banii i-a luat automatul, eu m-am urcat liniștit în bus și la validare călătorie ciu-ciu pe cartelă, m-am dat jos la prima, ca un cetățean corect ce sunt și mi-am chemat un Uber că nu mai aveam bani la mine iar acasă am trimis un mail pe comunicare@ratbv.ro, unde și voi puteți să sesizați anumite situații sau să faceți sugestii, și le-am povestit pățania, am primit răspuns rapid să trec la capătul de linie să îmi recuperez bănuții.

Revenind în prezent am văzut câteva autobuze noi pe liniile pe care circul eu, iar pe linia 2 mă bucur că s-a luat decizia să se revină cu traseul până în Livada Poștei.

Concluzia este că lucrurile se schimbă poate mai încet decât ne dorim noi, dar ceva se întămplă și eu le-aș acorda șansa de schimbare, unde e dorință se poate face ceva, iar dacă aveți încă amintiri din trecut cu ei nu vă raportați la ce a fost ci la prezent, ai de adus o critică nu e problemă dar fă-o constructiv!

Voi cum vă împăcați cu serviciile RAT Brașov?

 

blogger, consilier în Fundația Rafael și Social Media Strategist în Plantăm fapte bune în România, alerg împotriva cancerului pe 36fit.com!