Pit Stop si cazare la Galati

apartament in regim hotelier

Intamplarea face ca in acest an sa fiu invitat la un eveniment cultural tocmai la Iasi, insa pana acolo trebuia sa trec si pe la Galati si sa ridic un mic premiu, sau sa-i spunem recunoastere. Drumul a fost ca orice drum in Romania, lung si anevoios, iar daca tot m-am vazut pentru prima data la Galati iar graba nu era, mi-am zis ca pot face un tur de oras .

Va povestesc pe scurt, mi-a placut vizita la gradina Zoologica unde am vazut cateva specii rare de animale, ca sa raman in tema am trecut si la gradina botanica de pe  malul Dunarii, fiind cunoscuta dupa denumirea oficiala, Complexul Muzeal de Stiintele Naturii.

Am rasfoit si o foaie de istorie cand am vizitat Casa Memoriala a lui Alexandru Ioan Cuza, unde parca m-am intors in timp pret de cateva minute, asa a decurs jumatate de zi prin Galati si as mai fi mers si la o piesa de teatru insa am simtit ca oboseala ma cam ajunge din urma si abia atunci mi-am dat seama ca va trebui totusi sa ma odihnesc si mai apoi dimineata sa-mi continui drumul catre nordul Moldovei.

Usor de zis, am sunat doi colaboratori de-ai mei care cunosc orasul Galati si imediat am primit recomandari pentru oferte de cazare in Galati, spre surprinderea mea ma asteptam la un Hotel sau o Pensiune, insa amandoi mi-au sugerat sa raman peste noapte intr-o locuinta din oferta de apartamente in regim hotelier Galati.

Am dat curs indicatiilor si sunat la numarul de telefon primit, Regim Hotelier TIA mi-au oferit toate detaliile si nu am stat deloc pe ganduri, una este o camera de hotel si alta este un apartament lux dotat cu tot ce trebuie, aer conditionat, internet wireless, bucatarie si baie complet utilate, unde mai pui ca aveam si terasa, iar in aproprierea apartamentului exista si o piata, farmacie, un complex comercial, un parc si era situat la 5 minute de centrul orasului, cam de 5 stele as clasifica oferta aceasta de apartamente in regim hotelier Galati.

Cum m-am vazut cu “sacii in caruta” am lasat bagajele m-am dezmeticit un pic dupa instalarea in apartament si am iesit apoi in apropriere sa caut un local pentru cina, chiar daca bucataria era dotata cu tot ce trebuie, nu mai aveam chef de gatit si bucataria arata atat de bine, ca parca nu ma lasa inima sa stric eu feng shui-ul de acolo :) .

Am dormit ca un prunc, m-am trezit dimineata simtindu-ma ca un proprietar in casa noua si pe la pranz am lasat orasul Galati in urma si mi-am continuat calatoria catre  nordul Moldovei.

Foarte intelegatori oamenii cu care am interactionat, mereu pregatiti sa-mi ofere cea mai buna alternativa la ceea ce mi-am  dorit. Recomand cu placera serviciile de cazare de la Regim Hotelier TIA .

Cazare in Galati

blogger, consilier în Fundația Rafael și Social Media Strategist în Plantăm fapte bune în România, alerg împotriva cancerului pe 36fit.com!