Orange lansează campania pentru UEFA EURO 2016™ – Orange Sponsors You

Orange lansează campania pentru UEFA EURO 2016™ – Orange Sponsors You

EURO 2016

Orange lansează campania pentru UEFA EURO 2016™ – Orange Sponsors You – transformându-i pe fani în adevăratele vedete ale campionatului EURO 2016 cu ajutorul lui Zinedine Zidane și al concursurilor speciale pentru Turnul Eiffel și Fanul meciului

  • Orange demarează campania EURO 2016 și lansează mesajul acesteia – Orange Sponsors You – prin care plasează fanii în centrul atenției
  • Din 29 mai, Zinedine Zidane va ajuta Orange în alegerea celor mai înflăcărați fani din lume
  • Din 10 iunie, în seara fiecărei zile în care vor avea loc meciuri, Orange împreună cu orașul Paris vor folosi Turnul Eiffel pentru a pregati o surpriză exclusivă  fanilor ce utilizează #OrangeSponsorsYou în rețelele sociale
  • În cadrul concursului Orange, denumit “Fanul meciului”, pentru fiecare meci EURO 2016 vom selecta un fan prezent la meci a cărui pasiune pentru fotbal va fi sărbătorită la pauză, pe ecranele de pe fiecare stadion

 Orange Sponsors You – Transformă fanii în vedete

Astăzi, Orange lansează mesajul campaniei pentru EURO 2016 – Orange Sponsors You. Marile branduri se concentrează pe evenimente, echipe și jucători vedetă, însă Orange Sponsors You alege o altă abordare și se concentrează pe fani, fiindcă Orange este de părere că fanii sunt adevăratele vedete care, prin sprijinul și pasiunea lor, fac ca evenimentele de tipul campionatului UEFA EURO 2016™ să fie cu adevărat speciale.

Odată cu sponsorizarea campionatului UEFA EURO 2016™, dorința noastră este să le arătăm fanilor recunoașterea pe care o merită, plasându-i în centrul atenției și, în același timp, răsplătindu-i pentru pasiunea lor. UEFA EURO 2016™ este evenimentul care se bucură de cea mai importantă sponsorizare globală Orange până la ora actuală și include, la nivel global:

  • peste 3.000 bilete la meciuri pentru a răsplăti pasiunea fanilor
  • peste 700 bilete la meciuri pentru implicarea angajaților
  • peste 200 experiențe VIP pentru fani, care vor putea urmări inclusiv meciurile de pregătire în Franța
  • peste 20 dintre cei mai pasionați fani din întreaga lume vor câștiga o excursie la Paris pentru a urmări FINALA pe Stade de France

Astfel, în luna aprilie, clienții Orange România care activează serviciul preferat sau folosesc aplicația mobilă Orange TV au șansa de a câștiga bilete la meciul de deschidere UEFA EURO 2016™: Franța-România. În luna mai, clienții care își activează serviciul preferat sau folosesc aplicația mobilă Orange TV, au șansa de a câștiga invitații VIP la cel mai așteptat meci – finala. Invitațiile sunt valabile pentru două persone și includ, pe lângă biletele la meci și biletele de avion, cazare, transport de la aeroport la hotel și 200 de euro bani de buzunar. Șansele din luna aprilie se reportează pentru tragerea la sorți din luna mai care oferă bilete la finala UEFA EURO 2016™.

Orange Sponsors You are câte ceva pentru fiecare

Promisiunea campaniei Orange Sponsors You este de a-i face pe toți să se simtă că sunt parte din campionat, nu doar simpli spectatori. Campania, lansată prin ofertele naționale, prezintă clienților Orange o serie de oferte speciale, cum ar fi opțiuni internet, pachete de date, TV mobil, apeluri gratuite și multe altele, astfel încât, indiferent de rezultatul meciului, fiecare să aibă ceva de sărbătorit.

În Franța, Orange va oferi clienților mai mult internet pentru ca aceștia să poată urmări meciurile pe telefoanele mobile și pe tablete, inclusiv prin oferta de roaming ediție specială pentru turiști. Creată special pentru UEFA EURO 2016™, Orange Holiday Europe va include dublul ofertelor normale de Go, apeluri și mesaje scrise.

Beatrice Mandine, vicepreședinte executiv Orange pentru brand și comunicare a declarat: “EURO 2016 este un moment de mândrie pentru Franța și pentru Orange. Pentru noi, Orange Sponsors You reprezintă ocazia de a merge dincolo de șabloane si de a-i conecta pe oameni cu pasiunile lor. Iată ce ne inspiră și ce ne va ajuta să creăm o moștenire pe care o vom putea celebra mult timp după ce acest eveniment va fi luat sfârșit. EURO 2016 este doar începutul.”

Începând cu ofertele de Paște, clienții Orange România au la dispoziție tot internetul de care au nevoie pentru a fi în mijlocul evenimentului EURO 2016. În plus, cei care își plănuiesc vacanța la EURO 2016 sau vor să țină legatura cu prietenii din Franța, au minute internaționale în abonamentele Orange Me și opțiunile PrePay.  De asemenea, cu noile abonamente au o abundență de minute și internet pe mobil în roaming pentru a se bucura de campionatul din Franța. Mai mult, în următoarea perioadă Orange România pregatește o nouă serie de beneficii și surprize pentru a sărbători împreună cu clienții cel mai important eveniment sportiv al anului și a fi cât mai aproape de performanțele echipei naționale.

Urmărește constant pagina dedicată, www.orange.ro/euro2016/ pentru cele mai noi oferte, accesorii recomandate, dar și pentru știri și informații despre echipe, scoruri și clasament.

Zinedine Zidane devine principalul selecționer de fani Orange

Star al unei campanii TV globale ce va fi lansată de Orange pe 29 mai în 28 de țări, faimosul fotbalist francez Zinedine Zidane își va trimite mesagerii în întreaga lume pentru a ajuta compania Orange să-i găsească pe cei mai pasionați fani.

Pe pagina de internet dedicată, www.OrangeSponsorsYou.com, va fi lansat un film cu imagini 360º ce va ajuta la recrutarea a 20 dintre cei mai pasionați fani din întreaga lume care vor putea urmări în direct FINALA pe Stade de France, în cadrul campaniei Orange Sponsors You.

Exclusivitate Orange ce implică Turnul Eiffel, reper iconic al Franței

În fiecare seară, pe durata campionatului EURO 2016, Orange va utiliza Turnul Eiffel pentru a oferi o surpriza unică în cadrul campaniei Orange Sponsors You. Fanii din rețelele sociale ce utilizează #OrangeSponsorsYou vor influența modul în care acest reper iconic al Franței participă la celebrare.

Orange lansează competiția ‘Fanul meciului’

Începând cu meciul de deschidere, Orange lansează, în exclusivitate, ‘Fanul meciului’. Pornind de la ideea care stă la baza conceptului “Omul meciului”, Orange își propune să selecteze fanul care a ieșit cel mai mult în evidență și a strălucit în tribune. Pentru fiecare meci va fi selectat un singur fan care va deveni “Fanul meciului”, iar numele și poza acestuia vor fi afișate, la pauză, pe ecranele din întreg stadionul.

Zonele pentru fani Orange

În Zonele pentru fani din șase orașe din Franța (Lyon, Paris, Lille, Marsilia, Bordeaux, Toulouse), fanii vor beneficia de spații deschise create în cadrul standurilor pentru jocuri video, pentru vizionarea meciurilor în Ultra HD și pentru sesiunile de semnare de autografe cu oaspeți din Echipa Orange Le 12ème homme (cel de-al 12-lea jucător). Orange va crea și spații speciale în cadrul standurilor Orange, unde fanii vor avea ocazia să experimenteze cele mai noi tehnologii, inclusiv realitatea virtuală.

Despre Orange România

Orange este lider pe piaţa de telefonie mobilă din România cu 10,177 milioane de clienţi şi venituri de 947 milioane de euro la 31 decembrie 2015. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 262 milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT și de telecomunicații pentru companii multinaționale, sub brandul Orange Business Services. În martie 2015, Grupul a prezentat noul său plan strategic “Essentials2020” care pune în centrul strategiei sale nevoile clienților, cu scopul de a le ușura accesul la universul digital și la puterea rețelelor de nouă generație.

Mai multe detalii despre produsele şi serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro

blogger, consilier în Fundația Rafael și Social Media Strategist în Plantăm fapte bune în România, alerg împotriva cancerului pe 36fit.com!