Invitatie HR Society – Comunicarea intre mediul privat si institutiile administrative

Invitatie HR Society – Comunicarea intre mediul privat si institutiile administrative

HR Society

HR Society – Mediul privat de afaceri şi instituţiile administrative

HR Society – platforma profesioniştilor în resurse umane, în organizarea JCI Braşov şi Lugera&Makler, vă invită la o nouă întâlnire, având ca tematică principală ”Bune practici în comunicarea eficientă dintre mediul privat de afaceri şi instituţiile administrative”. Partenerul-gazdă al aceastei întâlniri este AJOFM, prin bunăvoinţa d-lui director Romer Sandor.

Întâlnirea va avea loc în data de 16 iulie 2012, începând cu ora 17.00, în sala de consiliu din cadrul AJOFM Braşov, str. Lungă, nr. 1A.

Agenda evenimentului:

  • 16.45 – 17.00 – Primire participanţi şi networking;
  • 17.00 – 17.15 – Cuvânt deschidere: reprezentanţi JCI Braşov, Lugera&Makler, AJOFM Braşov;
  • 17.15 – 18.15 – ”Bune practici în comunicarea eficientă dintre mediul privat de afaceri şi instituţiile administrative” – discuţie facilitată;
  • 18.15 – 18.30 –  Pauză de cafea;
  • 18.30 – 19.45 – ”Măsuri concrete de comunicare între partenerii comunitari. Bune practici în domeniu” – discuţie facilitată;
  • 19.45 – 20.00 – Discuţii libere şi networking.

La acest eveniment sunt invitaţi să participe profesionişti ai resurselor umane din companiile braşovene, dar şi  reprezentanţi din partea: ITM, Institutul de Statistică, Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Braşov, etc. De asemenea, la eveniment vor fi invitaţi presa locală şi reprezentanti ai unor agenţii de recrutare-plasare a forţei de muncă, ONG-uri, antreprenori, etc.

Participarea la această ediţie este gratuită.

Pentru înscrieri vă rugăm să folosiţi acest formular.

Project Manager: Băjinaru Cristina, 0744.123.426

blogger, consilier în Fundația Rafael și Social Media Strategist în Plantăm fapte bune în România, alerg împotriva cancerului pe 36fit.com!