Aventuri de neuitat cu optiunea Early Booking

Early bokking

Imi place sa colind lumea, as calatori zi de zi fara oprire, cu masina, cu bicicleta, pe jos . Imi amintesc de mica mea excursie la muntele sfant de acum cativa ani, nu aveam asteptari mari era prima oara cand ma abonam la o iesire in afara tarii, dorinte aveam mai multe si am ajuns sa aleg intre vacante Turcia sau vacante Grecia .

Abia trecuse vara si caldura ei sub care ma topeam zilnic, asa ca am zis ca nu imi strica un mic concediu, am intrat repede pe directbooking.ro am cautat in cele peste 500 de mii de oferte si am gasit ceva apropiat de muntele Athos, am preferat autocarul insa daca vreti ceva mai rapid atunci puteti sa alegeti un avion. Drumul  a fost unul fara peripetii si am ajuns fara probleme la destinatie . Am stat cateva zile, primele le-am pierdut in zona unde eram cazat, mai ales ca era in apropierea unui sat, e imposibil sa nu ramai fascinat de traditiile si simplitatea oamenilor de acolo .

Ca fotograf pot spune ca mi-am satisfacut dorinta de a fotografia frumosul peisaj dar si arhitectura care ma ducea de fiecare data cu gandul la vremuri de mult apuse, dar pe care as fi vrut  poate, sa le traiesc, sincer istoria acestor locuri se simte la fiecare pas.

Ultimele zile din vacanta, am optat pentru o vizita la Muntele Sfant, ce-i drept vremea parea cam nehotarata, asa ca m-am trezit dimineata la prima ora am luat o gura de aer sarat la tarmul marii si am plecat spre Muntele Athos. M-am trezit intr-un loc cu o valoare spirituala semnificativa, departe de tumultul oraselor aglomerate, profitand de fiecare gura de oxigen si misticism acolo sus.

Eu si aparatul meu foto aveam o curiozitate iesita din comun, insa am aflat apoi ca nu aveam sa vad toate manastirile din zona, unele chiar mi se pareau imposibil de abordat, doar daca erai amator de alpinism, povestea ghidului parea sa imi dea dreptate in privinta asta oarecum.

Am stat de vorba cu doi preoti din zona care m-au vazut cand le-am facut o fotografie, oameni plini de smerenie care prin vorbele lor mi-au adus seninatate si pace sufleteasca.  Lasand manastirile de pe stanci in urma, m-au fascinat si grotele sapate in stancile care se vedeau in zare .

A fost aproape o saptamana departe de toate grijile, am navigat pe mare in tandem cu delfinii, am dansat Zorba, m-am plimbat pe plaja despre care se spune ca ar fi pe locul 3 in lume in privinta celui mai fin nisip, m-am delectat cu preparatele culinare traditionale.  La intoarcere am optat tot pentru transportul pe patru roti, ca sa mai pot admira orasele prin care am trecut in drumul spre casa, printre care si orasul Sofia care m-a atras dorindu-mi sa-l vizitez amanuntit.  S-a scurs ceva timp de atunci, am mai fost pe la cascada Afroditei, am gustat distractia din Palma de Mallorca, iar pentru anul viitor planific deja cu succes o mica escapada in Turcia, daca tot au existat atatea motive care m-au impiedicat pana acum sa ajung, trebuie sa pun piciorul si acolo, evident ca deja am pus ochii pe o oferta Early Booking Turcia 2014, unde ? pai nu e un secret, pe directbooking.ro !

blogger, consilier în Fundația Rafael și Social Media Strategist în Plantăm fapte bune în România, alerg împotriva cancerului pe 36fit.com!